Front Office medewerker

Naar aanleiding van een zwangerschap zoekt OCS Consulting een front office medewerker voor de periode van 15 augustus 2017 t/m 15 februari 2018, voor 40/32 uur per week. Als front office medewerker bij OCS Consulting heb je een breed takenpakket, waarbij je verschillende collega’s ondersteunt. Je geeft ondersteuning op secretarieel, administratief en organisatorisch vlak.

Je bent verantwoordelijk voor:

  • ontvangst van gasten;
  • afhandeling van telefoonverkeer;
  • het verwerken van in- en uitgaande post;
  • archivering;
  • secretariële ondersteuning: Finance, HR, Marketing en/of Sales;
  • agendabeheer;
  • het organiseren van vergaderingen en evenementen;
  • boeken van zakelijke reizen;
  • het OCS wagenpark;
  • voorraadbeheer kantoor- en facilitaire artikelen;
  • zorgen voor een nette uitstraling van ons kantoor.

Onze nieuwe collega beschikt over een HBO diploma en heeft enige werkervaring (bijvoorbeeld bij een professionele dienstverlener of financiële instelling), is communicatief vaardig, zelfstandig, representatief, servicegericht, flexibel, heeft een grote mate van accuratesse en is stressbestendig. Daarnaast beschik je over een hoge mate van verantwoordelijkheidsgevoel. Je hebt goede kennis van en ervaring met het MS office pakket. Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift is van groot belang. Je bent discreet en leert snel.

Wij bieden:

  • Een uitstekend salaris;
  • Een contract van 6 maanden (met uitzicht op een permanente functie indien mogelijk);
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Veelzijdige functie met zeer afwisselende taken;
  • Een dynamische, internationale werkomgeving.

 

Send applications to recruitment.nl@ocs-consulting.com for the attention of Marlies Nering Bögel.

Call +31 (0)73 523 6000 for more information.

No agencies please.