Allround Financieel Medewerker

Als allround financieel medewerker bij OCS Consulting heb je een breed takenpakket. Het gaat om een veelzijdige financieel/administratieve functie waarin alle facetten van het financiële en administratieve bedrijfsproces voorkomen. In deze baan heb je een spilfunctie waarbij je het belangrijk vindt om servicegericht en accuraat te werken. Het is een uitdaging voor je om allerlei ad-hoc vragen vanuit de organisatie te beantwoorden.

Tot je takenpakket behoren de volgende activiteiten:

  • Voeren van de BV boekhouding;
  • Het beoordelen en controleren van financiële gegevens;
  • Juiste en tijdige verwerking van alle voorkomende financiële mutaties (bankmutaties, debiteuren, crediteuren);
  • Vervaardiging van maandrapportages en ondersteunen bij opstelling van de jaarrekening/audit;
  • Intercompany accounting met onze buitenlandse kantoren;
  • Doen van alle belastingaangiftes inclusief BTW buitenland;

Wordt jij onze nieuwe collega?

Onze nieuwe collega komt uit de omgeving van Den Bosch en beschikt over minimaal 5 jaar ervaring met het voeren van een grootboekadministratie (in Unit4 is een pré). Je hebt een afgeronde financiële opleiding op HBO niveau, bijvoorbeeld bedrijfseconomie of accountancy. Kan zelfstandig, rustig en systematisch werken en is intrinsiek gemotiveerd. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en bent gericht op het optimaliseren van processen. Je beschikt over uitstekende communicatieve eigenschappen, probleemoplossend vermogen en flexibele werkhouding. Je hebt goede kennis van en ervaring met het MS office pakket. Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift is van groot belang.

Wat bieden wij jou?

Word onderdeel van een organisatie waarbij een langdurige relatie met medewerkers, opdrachtgevers en partners hoog in het vaandel staat. Al onze relaties zijn gebaseerd op samenwerking, vertrouwen en respect. Onze medewerkers zijn essentieel voor ons succes en wij streven ernaar de beste experts aan te trekken die samen met ons willen groeien. Omdat ieder persoon uniek is stellen we samen een plan op om je persoonlijke doelen te definiëren en te bepalen welke trainingen of cursussen noodzakelijk zijn om deze te realiseren. Uiteraard bieden wij een aantrekkelijk salaris inclusief secundaire voorwaarden zoals 24-28 vakantiedagen, vakantiegeld (8%), deelname aan onze pensioenregeling en uiteraard deelname aan onze jaarlijkse OCS evenementen.

Waarom OCS Consulting?

OCS Consulting is een IT consultancy gevestigd in ‘s-Hertogenbosch. Wij specialiseren ons in het gebruik van SAS software waarbij wij voortdurend investeren in de kwaliteit, flexibiliteit en creativiteit van ons bedrijf en onze mensen. Op die manier kunnen wij blijven bijdragen aan het succes van onze klanten. Met onze uitgebreide ervaring en vergaande expertise zijn wij als geen ander in staat om het verschil te maken en onze klanten te helpen om het maximale uit hun investering in SAS software te halen. Kenmerkend voor onze werkwijze is onze creativiteit die ons in staat stelt om meer te doen met de beschikbare middelen.

Reageer

Als jij denkt dat je iets kan toevoegen aan onze organisatie, als je graag werkt in een uitdagende omgeving, als je staat te popelen nieuwe vaardigheden te leren en als je een echte teamplayer bent, dan is OCS Consulting het juiste bedrijf voor jou!

Please use the button below to apply or call Marlies Nering Bögel at +31 (0)73 523 6000 for more information. No agencies please!

Employee Insights

Kenneth: “For me OCS Consulting is a great company to work for. One would easily say that about the company they work for, however, here every achievement is a real team effort. The focus is on recognising one’s true potential and create an opportunity to use the best capabilities of that person to the fullest. As team lead I have shaped the unit Managed Services and work together with our clients to set it up in such a way that our efforts do best serve their needs. I really recommend working here!”