Medewerker Financiële Administratie, Parttime

's-Hertogenbosch                           Vast dienstverband, Parttime           Salaris in lijn                                                                                                                                                      met kennis en ervaring

Waarom we jou nodig hebben

Heb je ervaring met de boekhouding in het Nederlandse bedrijfsleven en ben je op zoek naar een verbreding van je kennis en ervaring? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! 

Door ons internationale karakter voeren wij geen standaard boekhouding maar we laten jou graag groeien met de uitdagingen die wij tegenkomen. Zo krijg je de mogelijkheid je te verdiepen in de (internationale) BTW regels, hoe om te gaan met vreemde valuta, wisselkoersen en intercompany transacties. Maar ook regels en gebruiken van landen binnen- en buiten de EU komen we dagelijks tegen. Tijdens het opstellen van de jaarrekening hebben we te maken met de consolidatie tussen onze internationale kantoren.

Kortom, een prachtige kans om te groeien. Bovendien sta je er niet alleen voor. Je wordt namelijk begeleid door onze senior collega’s en daarmee word je al snel één van ons. Jouw ontwikkeling hierin nemen we erg serieus maar er mag ook gelachen worden. Neem jij ook wat humor mee?

Breng je deze kwaliteiten met je mee?

  • Je hebt enkele jaren ervaring met de volledige financiële boekhouding van een bedrijf.
  • Je hebt een praktijk diploma boekhouden.
  • Je bent verantwoordelijk geweest voor het opstellen van een winst- en verliesrekening en een balans.
  • Kennis van AFAS is een pré
  • Je bent een leergierig persoon die met ons mee wil ontwikkelen
  • Je bent flexibel
  •  Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse- en Engelse taal in woord en geschrift

Hoe is het team?

We hebben een hecht en gezellig team waarmee we de gehele organisatie ondersteunen. Als central services heeft ieder zijn eigen focus maar pakken we alles samen op. Daarmee zorgen we samen voor een juiste verdeling van de werkdruk maar bovenal het gevoel dat we het samen doen.

Wie is OCS Consulting?

OCS Consulting is een gedreven organisatie met vestigingen in Nederland, België, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk. Ook onze klanten bevinden zich in binnen- en buitenland en zijn met name werkzaam in de financiële en de life sciences industrie. Het team van medewerkers is al even divers en internationaal. Iets waar we trots op zijn.

Reageer

Als jij denkt dat je iets kan toevoegen aan onze organisatie, als je graag werkt in een uitdagende omgeving, als je staat te popelen nieuwe vaardigheden te leren en als je een echte teamplayer bent, dan is OCS Consulting het juiste bedrijf voor jou! 

Gebruik om te reageren onderstaande button of reageer direct met je CV en motivatie naar recruitment.nl@ocs-consulting.com Voor meer informatie bel: 073-5236000 

No agencies please! Acquisition through this vacancy is not appreciated. O.C.S. Consulting accepts no unwanted help from (recruiting) bureaus. CV’s being sent to any employee of O.C.S. Consulting without a specific assignment/contract will be treated as our property and be used as such, for which no payment is due.

Employee Insights

Kenneth: “For me OCS Consulting is a great company to work for. One would easily say that about the company they work for, however, here every achievement is a real team effort. The focus is on recognising one’s true potential and create an opportunity to use the best capabilities of that person to the fullest. As team lead I have shaped the unit Managed Services and work together with our clients to set it up in such a way that our efforts do best serve their needs. I really recommend working here!”